Bilgisayar

V-Ray for Autodesk 3ds Max

Kalite

V-Ray profesyonel, fotogerçekçi görüntü ve animasyon yaratmak için gereken her türlü ışıklandırma, gölgelendirme ve render alma araçlarına sahiptir. 

Güç

En büyük projeleriniz ve en zorlu manzaralarınızı üstlenmek için geliştirilmiştir. V-Ray ile aklınıza gelen her şeyi render alabilirsiniz.

Hız

Daha az bekleyin, daha çok yaratıcı olun. En iyi çalışmalarınızı ortaya koyun ve asla teslim gününü kaçırmayınız.

Yaratıcı Kontrol

Kesintiye uğramadan istediğiniz gibi çalışın. V-Ray’in kusursuz Autodesk 3ds Max entegrasyonu iş akışınızın pürüzsüz ve sorunsuz olmasını sağlar

Akıllı Entegrasyon

V-Ray for Revit, Autodesk Revit içinde çalışır. İçeri ya da dışarı aktarım gerektirmez.

Endüstriyel Standart

Bağımsız sanatçılar ve en başarılı stüdyolar birinci sınıf tasarım ve görsel efektler üretmek için her gün V-Ray kullanıyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel Özellikler

Yüksek Optimizasyonlu CPU Render Alma

V-Ray’in uyarlanabilir ışın izleme (ray tracing) teknolojisi ile yüksek kaliteli, yüksek çözünürlüklü görüntüleri ve animasyonlarrenderalabilirsiniz.

Aşırı Hızlı GPU Render Alabilme

GPU’ların gücü ile manzaralarınızın görüntüsünün gerçek zamanlı olarak ince ayarlarını yapabilirsiniz. Viewport’ta interaktif olarak materyaller inşa edebilir, kameralar yapılandırabilir ve ışıkları ayarlayabilirsiniz.

Hassas Işıklar

Her tür doğal, yapay ya da görüntü temelli ışıklandırmayı simüle edebilirsiniz. Bölge ışıkları, güneş & gökyüzü ve IES ışıkları ile sanatsal ve yanlışsız renderlar alabilirsiniz.

Global Aydınlatma

Global aydınlatma (GI) tercihlerinden birini seçiniz – kesin, yaklaşık ya da ikisinin karışımı.

Fotogerçekçi Kameralar

Fotoğrafçı gibi çalışınız. Gerçek dünya kamera kontrolleri sayesinde detaylı alan derinliğine ve sinematik hareket izine sahip görüntüler elde edebilirsiniz.

Fiziksel Temelli Materyaller

Her türde fiziksel materyal yaratabilirsiniz. Çok katmanlı araba boyasından tutun hassas yüzey altı saçılmaya (SSS) kadar aklınıza gelebilecek her türlü materyali üretebilirsiniz.

Hafıza Konusunda Verımlı Dokular

MARI, Mudbox ve Zbrush gibi favori uygulamalarınızda üretime hazır, çoklu çözünürlüklü döşeme dokularla (tiled texture) çalışabilirsiniz.

Dinamik Geometri

Proxy nesneler ile devasa manzaralar render alabilirsiniz. V-Ray proxyleriverimli bir şekilde karmaşık manzara geometrilerinin yerini alır ve sadece renderzamanında yüklenir.

V-Ray Çerçeve Arabellek

V-Ray’in gelişmiş çerçeve arabelleğinde renderlarınızıgözden geçiriniz, analiz ediniz ve ileri işlemelerini yapınız. Görüntülerinizin son çıktınızla eşleşeceğinden emin olabilirsiniz.

Vrscans Materyal Kütüphane Desteği

400’den fazla taranmış materyal. Doğrudan V-Ray’de içeri aktarabilir ve renderalabilirsiniz.

Saç & Kürk

Işık titremesi yaşamadan gerçekçi tüy ve saçar renderalabilirsiniz. V-Ray prosedürel kürk, optimize edilmiş saç gölgelendiricileri (shader) içerir ve 3Ds Max Hair&Fur, HairFarm ve Ornatrix desteklidir.

Oylumlar (Volumes)

Işığa doğru ve gerçekçi tepki veren sis, duman ve atmosferik efektler renderalabilirsiniz. Hodini, FumeFX ve PhoenixFD’den volume grid önbellekleri aktarınız.

Render Elements

37 eşsiz güzellik, utility, ve mat geçişler (passes) birleştirme için render alınmış görüntüleriniz üzerinde daha çok kontrol sahibi olmanızı sağlar.

Değişiklik Temelli Uyarlanabilir Renk Dağıtıcı (Sampler)

Gelişmiş karıncalanma (noise) tespitiyle daha temiz renderlar elde edebilirsiniz.

Otomatik Samplıng

Işıkların ve materyalerin otomatik dağıtımı sayesinde (sampling) zamandan tasarruf edebilirsiniz.

V-Ray Denoıser

Otomatik olarak karıncalanmayı (noise) kaldırır ve renderalma süresini %50’ye kadar kısaltır.

Yeni Gökyüzü Modeli & Atmosferik Perspektif

Gerçekçi atmosferik derinlik ile doğal görünümlü gökyüzleri simüle edebilirsiniz.

Vr & Özel Kameralar

Projenizi sanal gerçeklikte deneyimleyebilirsiniz. 6x1 ve küresel (spherical) stereo kamera tipleriyle Samsung Gear VR gibi popüler VR başlıkları için içerik üretebilirsiniz.

Üç Düzlemsel Kaplama (Triplanar Mapping)

UV’ler olmadan hızlıca kusursuz dokular kullanın.

Yuvarlatılmış Köşeler

İlave modelleme gerekmeden rendersüresinde tamamen pürüzsüz köşeler oluşturabilirsiniz.

Özel Geometri

Render zamanlı booleanlarla sonsuz düzlem, metaball, izoyüzeyler, parçacıklar ve nesne kesitleri gibi eşsiz geometriler oluşturabilirsiniz.

Render Zamanli Booleanli Clipper

Herhangi bir mesh nesnesi kullanarak karmaşık kesitler ve kesitler (section) oluşturabilirsiniz.

 

Yenilikler

Artık Autodesk 3ds Max ile Uyumlu... 

Hibrit Render Alma

V-Ray GPU CUDA, mevcut tüm donanımlardan yararlanmak için artık hem GPU hem de CPU’dan render alıyor.

NVIDIA NVLINK

NVLinkile uyumlu ekran kartları arasında paylaşımlı GPU belleğini destekler.

Tam Işıklı Seçenekli Render Alma

Artık yapım sonrası hassas ışık miksajı için global aydınlatma (GI), yansıma ve ışık kırılmalarını tamamen destekliyor

Cryptomatte

Otomatik olarak transparanlık, alan derinliği ve hareket izi destekli ID matları oluşturabilirsiniz.

Uyarlanabilir Işıklandrma

Yeni algoritma sayesinde çok ışıklı manzaralar render alma hızında önemli ölçüde artış.

Geliştirilmiş V-Ray Grup Render Alma

Önemli derecede hız artışı sağlandı ve istek üzerine mip-mapping de dahil olmak üzere yeni ana özellikler eklendi.

V-RAY IPR

Tamamen interaktif üretim render alabilme.

Devam Ettirilebilir Render Alma

Render alma sürecinizi istediğiniz zaman durdurun ve kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Parlak Fresnel

Yeni, fiziksel olarak hatasız yansıma modeli.

Canlı VR Render Alma

V-Ray GPU ile interaktif bir şekilde Oculus Rift ve HTC Vive’ye render alabilirsiniz.

V-Ray Manzara Nodu

Herhangi bir V-Ray uygulamasında oluşturulmuş tamamlanmış manzara dosyalarını içeri aktarabilir ve render alabilirsiniz.

İnteraktif Lens Efektleri 

Render yaparken aktif edilip ayarlanabilen GPU ile hızlandırılmış kamaşma (glare) ve ışık buğulanması (bloom) efektleri.

Alsurface Materyalleri

Anders Langlands tarafından oluşturulan genel amaçlı gölgelendirici, yerleşik yüzeyaltı saçılma (SSS) kontrolleri içerir; deri için popülerdir.

MDL Materyalleri

NVIDIA’nın Materyal Tanımlama Dili ile oluşturulmuş fiziksel temelli materyalleri içeri aktarabilir ve renderalabilirsiniz.